7. Modul: Közönségkapcsolatok

2017. május 11. - TiTÁNIUM

A Közönségkapcsolatok című kurzuson újra szembesülniük kellett a titánoknak a kegyetlen igazsággal: egy előadásra ugyanúgy kell tekinteni, mint egy pohár joghurtra – el kell adni.

dsc_2912_1.JPG 

Gombási Csilla, Komoretto Gábor és Vadinszky Tímea csapatmunkában dolgoznak többek között a Budapest Nyári Fesztivál és a Jurányi Ház jegyértékesítésén és szervezésén. Szerteágazó munkájuk révén szó esett a különböző jegyértékesítő portálok működéséről, azokkal való együttműködési feltételekről, csoportszervezésről, kedvezmények kialakításáról, a kuponrendszerről és annak az előadásra nézve esetleges káros hatásairól.

dsc_2955.JPG

Huszár Rita, aki öt éven át dolgozott a Trafó kommunikációs csapatában, gyakorlat-centrikusan közelített a közönségszervezés témaköréhez: úgy vette szemügyre Rozi, Endre és Peti pályázatát, mintha a Trafóba érkező produkciókról lenne szó. Kiemelte a koncepciókból és az alkotók önéletrajzaiból azokat a pontokat, melyek mentén felépíthető lenne egy kommunikációs és közönségszervezői stratégia, illetve kijelölhető az előadás célcsoportja. Rita több olyan apró részletre ráirányította a figyelmet, melyre az alkotók nem is gondoltak, például hogy Peti produkciójának a címe - A megtorlás napja - milyen műfaji konnotációkkal járhat, az pedig, hogyan befolyásolhatja a célzott korcsoportot.

A bejegyzés trackback címe:

https://titaniumprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr712498349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.