A Közönségkapcsolatok című kurzuson újra szembesülniük kellett a titánoknak a kegyetlen igazsággal: egy előadásra ugyanúgy kell tekinteni, mint egy pohár joghurtra – el kell adni.
Gombási Csilla, Komoretto Gábor és Vadinszky Tímea csapatmunkában dolgoznak többek között a Budapest Nyári Fesztivál és a Jurányi Ház jegyértékesítésén és szervezésén. Szerteágazó munkájuk révén szó esett a különböző jegyértékesítő portálok működéséről, azokkal való együttműködési feltételekről, csoportszervezésről, kedvezmények kialakításáról, a kuponrendszerről és annak az előadásra nézve esetleges káros hatásairól.
Huszár Rita, aki öt éven át dolgozott a Trafó kommunikációs csapatában, gyakorlat-centrikusan közelített a közönségszervezés témaköréhez: úgy vette szemügyre Rozi, Endre és Peti pályázatát, mintha a Trafóba érkező produkciókról lenne szó. Kiemelte a koncepciókból és az alkotók önéletrajzaiból azokat a pontokat, melyek mentén felépíthető lenne egy kommunikációs és közönségszervezői stratégia, illetve kijelölhető az előadás célcsoportja. Rita több olyan apró részletre ráirányította a figyelmet, melyre az alkotók nem is gondoltak, például hogy Peti produkciójának a címe - A megtorlás napja - milyen műfaji konnotációkkal járhat, az pedig, hogyan befolyásolhatja a célzott korcsoportot.