Katona Zoltán, a Miskolci Nemzeti Színház volt, illetve a Margitszigeti Szabadtéri Színpad jelenlegi marketing menedzsere tartotta a titánoknak az V. TITÁNium mentorprogram utolsó modulját május 16-án.
A marketing és kommunikáció kurzuson megtudtuk, mennyire fontos kialakítani egy szoros érzelmi viszonyt a produkcióval a kampány felépítése érdekében. A kampánynak egy vízióból kell kiindulnia.
Nehézséget jelenthet, hogy a plakátoknak és szórólapoknak érdemes még a próbafolyamat megkezdése előtt elkészülniük, amikor általában még kevés határozottan kialakult kép van a fejekben. Ezért megoldást jelenthet, ha kulcstárgyakat, szimbólumokat emelünk ki a kreatívokon. Továbbá lényeges tisztában lennünk azzal, kiknek szól a darab és miről, milyen felületeken jelenik majd meg a hirdetésünk. Manapság egy plakátot csupán 2-3 másodpercig látnak az emberek, ezért az első benyomásra kell támaszkodni. Nem megfejteni kell egy plakátot, elég, ha felhívja a figyelmünket.

A jegyértékesítés általában a bemutató előtt másfél hónappal kezdődik. Kőszínházakban szerencsés esetben ekkorra már készen vannak a szóróanyagok. Független társulatoknál ez másként szokott alakulni. A jegyeladást segíthetjük azzal, ha a próbafolyamat vége felé interjúkat szervezünk a színészekkel, rendezővel. Katona Zoltán a modul második felében meghallgatta a jelenlévő titánok marketingterveit, és tanácsokkal látta el őket.